FAQ
Har du spørgsmål til os, din ordre, vores produkter eller lignende, så tjek vores FAQ med ofte stillede spørgsmål. Stadig i tvivl? Du kan altid kontakte os direkte via e-mail eller telefon.
E-mail: hello@bongusta.dk / Phone: +45 53 56 08 88
BESTILLING & LEVERING
Hvornår bliver ordrebeløbet trukket fra min konto?
Vi trækker ordrebeløbet fra din konto, når din ordre er pakket og en fragtlabel er genereret.
Kan jeg ændre eller annullere min bestilling når den er bekræftet?
Det er ikke muligt at ændre i en bestilling, efter den er bekræftet. Ønsker du at annullere en bestilling, kan du skrive til os på hello@bongusta.dk. Det er udelukkende muligt at annullere en ordre, hvis ikke den allerede er sendt.
Får jeg et trackingnummer når min ordre er sendt?
Ja, når der er blevet genereret en fragtlabel, modtager du automatisk en mail med et trackingnummer, så du kan følge din pakke. Trackingnummeret bliver aktivt, når fragtfirmaet afhenter og scanner din forsendelse – der kan derfor gå lidt tid fra du modtager trackingnummeret, til det bliver aktivt.
Jeg har modtaget en forkerte vare, hvad gør jeg?
Åh nej! Har du modtaget en anden vare end den bestilte, skal du kontakte os, så vi hurtigst muligt kan løse problemet. Ved modtagelse af en forkert vare har du altid ret til ombytning. Kontakt os på hello@bongusta.dk, hvis du har modtaget en forkert vare.
Hvordan finder jeg min størrelse?
Er du i tvivl om din størrelse, kan du læse vores størrelsesguide, som du finder et link til på produktsiden. Har du brug for yderligere vejledning, eller rådgivning kan du altid kontakte os direkte.
Skal jeg betale told og importgebyrer når jeg bestiller udenfor EU?
Ja, du er selv ansvarlig for at dække udgifterne til told- og import, når du handler udenfor EU’s landegrænser.
REKLAMATIONER
Varen jeg har modtaget, er mangelfuld/beskadiget, hvad gør jeg?
Har du modtaget en mangelfuld vare, skal du kontakte vores kundeservice, som står klar til at hjælpe dig. Vedhæft altid billeder i forbindelse med en reklamation – vi har brug for at se reklamationens omfang, for at kunne hjælpe dig bedst muligt.
Kan jeg reklamere over et produkt, som er købt hos en af jeres forhandlere, hos jer?
Du kan altid reklamere over et produkt, som ikke lever op til standarten. Drejer reklamationen sig om et produkt købt hos en af vores forhandlere, beder vi dig henvende dig der hvor du har købt produktet.
RETURNERING & REFUNDERING
Kan jeg returnere min ordre?
Ja, du kan returnere din ordre i 30 dage efter modtagelse, så længe varerne ikke afviger fra den oprindelige salgsstand. Fremstår varerne ikke intakte ved modtagelse af returneringen, vil denne ikke blive accepteret.
Hvornår modtager jeg min refundering?
Når vi har modtaget og behandlet din returnering, modtager du en bekræftelsesmail fra os. Der kan gå op til 4 dage, fra du har modtaget bekræftelsesmailen til, at det refunderede beløb går ind på din konto.
Kan jeg bytte varer fra min bestilling?
Vi tilbyder desværre ikke ombytning. Ønsker du at bytte en varer, skal du blot returnere den og lægge en ny ordre, på det produkt du ønsker i stedet.
Kan jeg returnere mere end en bestilling i samme pakke?
Du kan godt returnere flere ordre i samme pakke – dog er det vigtigt, at du husker at vedlægge retursedlen fra begge ordre, da det er den måde, vi holder styr på hvilket ordrenummer returneringen kommer fra.
Hvad gør jeg hvis jeg har mistet min returseddel?
Har du mistet den returseddel, som fulgte med, da du modtag din ordre, kan du blot skrive dit ordrenummer samt årsagen til returneringen på en seddel og vedlægge returneringen.
ANDET
Kan jeg få tilsendt en kommerciel faktura?
Det er ikke muligt for os at generere en faktura når du shopper på Bongusta.dk. Din ordrebekræftelse, fungerer som kvittering.
Hvordan bruger jeg mit gavekort?
I sidste trin af udtjekningsprocessen er der mulighed for at indtaste en rabatkode. Har du et gavekort, indtaster du nummeret på gavekortet her, og beløbet bliver automatisk fratrukket.
Hvad sker der med mit gavekort hvis jeg returnerer min bestilling?
Hvis du returnerer en bestilling, som er blevet betalt via gavekort, bliver refundering udbetalt til det samme gavekort. Du kan herefter bruge gavekortet igen.
Bliver jeg opkrævet dansk moms ved køb udenfor Danmark?
Bestiller du fra et land, som er medlem af EU, bliver du opkrævet dansk moms. Bestiller du fra et land, som ikke er medlem af EU, er moms fratrukket din bestilling.
Kan jeg købe jeres produkter i en fysisk butik?
Ja, du kan finde vores produkter hos en af vores mange forhandlere. Kontakt is på hello@bongusta.dk, hvis du har brug for hjælp til at finde en nær dig!
Stadig i tvivl?
Har du ikke fået svar på dine spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os direkte.